Mig33sumatera
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mig33sumatera

Welcome in mig33 sumatera
 
HomeHome  PortalPortal  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Indo cleaner 2008 v1.0.0

Go down 
AuthorMessage
teuku_umar
Administrator Site
Administrator Site
teuku_umar


Male
Number of posts : 49
Age : 41
Lokasi : Banda Aceh
Mig33 id : teuku_umar
Interest : C8 in mig33.listening music
Registration date : 2008-01-21

Indo cleaner 2008 v1.0.0 Empty
PostSubject: Indo cleaner 2008 v1.0.0   Indo cleaner 2008 v1.0.0 Icon_minitimeThu Mar 06, 2008 12:48 am

Dlm penggunaan PC,stiap harinya pst meninggalkan sampah2 brupa file temporary yg mengganggu performa dr sistem operasi.Smkn byk file temporary tsb,smkn byk pula ruang harddisk yg terpake.
Slh satu penggunaan aplikasi yg byk menghasilkan file temporary ataupun log adlh penggunaan BROWSER.Tiap kali anda browsing or download,meninggalkan history file,cookies,dan internet cache.Untk membersihkannya,dpt menggunakan slh satu software yg brnama Indo Cleaner.Software ini dpt mbersihkan most file recently used (MRU) dr aplikasi yg trinstal pd sistem operasi anda.
Kategori aplikasi yg dpt ditangani oleh Indo Cleaner ckp luas,trmasuk di dlmnya Windows Explorer,Window Applet,System (recyele bin,temporary files, log files, Clipboard),internet Explorer, Opera,Mozilla,Microsoft Office (Word,Excel,dll),Adobe (Acrobat Reader,photoshop),Macromedia( Dreamweaver, Flash), dan Media Playe (window media player)
Harga : gratis
ukuran file : 1,40 MB
download
Back to top Go down
http://mig33sumatera.tk
 
Indo cleaner 2008 v1.0.0
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Mig33sumatera :: Computers,internet-
Jump to: